قند عسل مامان و باباقند عسل مامان و بابا، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره

فرشته زمینی

سفر از تهران به خرمشهر

1392/11/29 12:46
نویسنده : مامان مهربون
132 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفسم.خوبی مامانم؟ایشا... همیشه خوب باشی عزیز دلم  قلب قلب قلبماچ ماچ

جونم واست بگه که منو بابا بعد از 2 هفته تهران موندن رفتیم خرمشهر.بازم با هواپیما.داخل فرودگاه در قسمت گیت فرودگاه که چک میکنن به من که رسید دست به شکمم زد گفت خانوم باردارین؟گفتم بله.همچین بازرسی میکردن که انگار جنس قاچاق دارم حمل میکنم.خلاصه رفتیم سوار هواپیما شدیم.از شانس بد من هواپیما فوکر بود.اون روزم هوا ابری بود و دائم تکون میخورد و حال منم تعریفی نداشت.همش میخواست حالم بهم بخوره که جلوی خودمو میگرفتم.بغل دست منم یه خانومی بود که اونم متوجه شد که یه نی نی تو شکمم دارم.به هر حال بعد از 1 ساعت رسیدیم فرودگاه و چمدونمونو از بار تحویل گرفتیمو یه ماشین گرفتیم رفتیم خونه.تا دو روز حالم خوش نبود.ولی بعدش برگشتم به حالت اولم و به زندگیمون رسیدم.

                                                               
niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)